Produkty
{{product.title}} {{(product.price | customCurrency)}}
Kategorie
{{(basket.prices.totalPrice | customCurrency)}}{{getBasketItemCount(basket.items)}}
{{basketItem.product.title}}
{{basketItem.quantity}}x {{basketItem.product.title}}
{{ $index > 0 ? ', ' : '' }}{{ isColorParameter(parameter) ? getColorText(parameter) : '' }}{{ !isColorParameter(parameter) ? parameter : '' }}
{{(getProductPrice(basketItem) | customCurrency)}}
{{additiveServiceWithPrice.name}}
{{(additiveServiceWithPrice.price | customCurrency)}}
{{basket.coupon.name}}
-{{(basket.prices.totalDiscountPrice | customCurrency)}}

Servis

servis48_2.jpg

Záruční servis

Poskytujeme záruční a pozáruční servis po celé České republice do tří pracovních dnů od nahlášení problému.

Záruční servis se nevztahuje na poškození způsobené uživatelem, poškození v důsledku neuposlechnutí pokynů v návodu k použití a pokynů technika. Tyto opravy si hradí uživatel na vlastní náklady.

Pokud se nestanoví jinak, tak záruka na všechny produkty je 2 roky ode dne předání.

Pozáruční servis

V případě, že je vozík majetkem Vaší zdravotní pojišťovny, úhradu opravy provádí pojišťovna. Je proto potřeba vyřídit si poukaz na opravu. Jak postupovat?

Postup je následující:

  1. Nahlaste poruchu servisu. Pokud máte možnost, poruchu prosím nafoťte a fotografie pošlete na e-mail info@pride.cz. Díky dodání fotografií se urychlí celý proces.
  2. Servis pošle kalkulaci ceny opravy zdravotní pojišťovně a nahlásí cenu opravy i vám.
  3. Necháte si od lékaře vypsat poukaz na opravu.
  4. Tento poukaz odešlete na svou pobočku pojišťovny. Potvrdí ho revizní lékař a odešle ho buďto zpět vám nebo servisu.
  5. Po obdržení řádně vyplněného a schváleného poukazu provede servis opravu.

Bez řádně vyplněného a potrvzeného poukazu na opravu nemůže být oprava provedena.

Poukaz na opravu

Na správně vyplněném a potvrzeném poukazu nesmí chybět vyznačená pole:

Poukaz_na_opravu.png

Pokud neznáte cenu a doplatek, raději jí nevyplňujte nebo se informujte u servisu. Na poukaz se špatně vyplněnou cenou/doplatkem Vám nebude oprava provedena.

Kódy výkonů:

4100015
90% ceny hradí zdravotní pojišťovna
OPRAVY VOZÍKŮ ELEKTRICKÝCH
PŘI POSKYTNUTÍ NOVÉHO CIRKULOVATELNÉHO VOZÍKU


4100016
95% ceny hradí zdravotní pojišťovna
OPRAVY VOZÍKŮ ELEKTRICKÝCH
PŘI POSKYTNUTÍ CIRKULOVANÉHO VOZÍKU


4100017
90% ceny hradí zdravotní pojišťovna
OPRAVY VOZÍKŮ ELEKTRICKÝCH
NECIRKULOVANÝ VOZÍK VE VLASTNICTVÍ POJIŠTĚNCE; MAX. ÚHRADA 13999,70 KČ/7 LET


4100018
90% ceny hradí zdravotní pojišťovna
OPRAVY VOZÍKŮ ELEKTRICKÝCH - VÝMĚNA AKUMULÁTORU
PŘI POSKYTNUTÍ NOVÉHO CIRKULOVATELNÉHO VOZÍKU


4100019
95% ceny hradí zdravotní pojišťovna
OPRAVY VOZÍKŮ ELEKTRICKÝCH - VÝMĚNA AKUMULÁTORU
PŘI POSKYTNUTÍ CIRKULOVANÉHO VOZÍKU

Zákon č. 48/1997 Sb., příloha 3, oddíl C nám uděluje povinnost vybírat od klientů poplatek 10% z ceny opravy. Výši doplatku Vám také sdělí servis.

Druhou stranu poukazu je po provedení opravy nutné opatřit dvěma podpisy klienta. Pokud posíláte poukaz za provedenou opravu dodatečně, je nutné tyto pole vyplnit.

Poukaz_na_opravu2.png

Individuální přístup Vozík upravíme podle vašich požadavků

Možnost nákupu přes poukaz Poradíme vám s nákupem přes zdravotní pojištovnu

Servis Záruční a pozáruční servis

Kvalita a inovace Moderní a kvalitní elektrické vozíky